vineri, 12 februarie 2010

Ice age-the meltdown

  • De ce plm nu putem zbura...nuuu, rectific, de ce nu pot zbura eu (asta mai lipsea,aglomeratie in aer). 45 min facute pe un traseu de 20.unii o sa zica:" lasa ma ca se putea si mai rau"-pai din cauza voastra merge tara prost, ca sa nu mai zic de faptul ca trecuse doar o zi de cand deszapezisem pe unu'...si nu pt ca sunt eu bunul samaritean. Boul blocase drumul (zeii ma-sii de cioara).
  • Asta e cu masina. Dupa ce cobori din inchisoarea pe 4 roti, iti dai seama ca ai parasit raiul. Ce buna ar fi fost o barca...strada e ocean, trotuarul doar un mic fluviu (cu ocazia asta ii transmit urarile mele "de bine" domnului Berceanu), si imi amintesc un titlu din Libertatea: "Ura, de maine ninge in toata tara"-s-aveti parte ziaristi de rahat
  • ....picatura care avea sa umple paharul a venit insa mai tarziu: nu dau detalii, trebuie sa va imaginati- microbuz de 28 de locuri-50 de persoane-caldura sufocanta-diverse mirosuri. Daca eram femeie plangeam dupa o zi ca asta, dar avantajul meu e ca ma pot calma cu un bilet la pariuri si o bere ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu