luni, 15 februarie 2010

...ca iepurii

E oficial...nu imi place iarna. Sunt de acord cu anotimpul, dar doar 2-3 zile pe an (de Craciun, de revelion si in ziua in care nimeresc cu bulgari de zapada de la geam cele mai multe fete-asta da realizare). Si stau acum si ma gandesc: cum plm fac sex eschimosii? Primul numar-se da jos blana de urs, al doilea numar-se da jos pielea de foca, al treilea numar-se rup restul hainelor, al patrulea numar.....de ajuns ma, k doar nu esti Titus Steel. Oricum, la -40 de grade simplul fapt de a te dezbraca face cat o partida de sex sado-maso...si imi mai vine in minte o intrebare: eschimosii nu se reproduc, dar cum plm de numarul lor creste mereu?
Va las sa va ganditi...

Un comentariu:

  1. Sti, la chestia asta ma gandeam si eu cu prietenul meu. Oare eschimosii cum fac sex?!? Eu cred ca eu fac sex prin atingerea nasului si se reproduc in-vitro. Alta solutie eu nu vad...
    Oricum, intrebarea ta e ca aia, daca faci clisma cu ceai de menta, oare o sa tragi vanturi mentolate?
    Numa bine si pe curand!
    Salve!

    RăspundețiȘtergere